Per començar...

Benvinguts al meu blog! He de dir-vos que amplio horitzons a nivell d'internet, creant aquest blog, així que és com si dugués una "L" al cotxe...paciència i espero que sigui interessant!

dimarts, 2 d’octubre del 2007

IKEA, SÍ O NO?




Dissabte passat vaig anar a l'IKEA, he de dir que com a solució quan hi ha un pressupost més ajustat o quan busques complements de la llar, està molt bé, el què està clar és que no és una bona solució quan un busca mobles, cuines, banys, etc., que vulgui que tinguin un període útil ben llarg.

Després de fer aquesta reflexió, explicar-vos que, entre d'altres coses, vaig comprar-me un book, molt bonic tot muntadet...això sí ahir quan el vaig obrir per muntar-lo...uf...quin ensurt, hi havia més peces que a les joguines dels meus nebots de la Playmobil...jejeje...això sí amb la meva paciència, que no sempre tinc, i amb la meva habilitat, tot muntat i amb perfectes condicions! Ara ja podré muntar qualsevol cosa de l'IKEA? Segur que sí!

3 comentaris:

Mireia ha dit...

Tu pots fer allò que tu et proposis! Ets una crack!

Mireia ha dit...

Ahhhh!!! Gràcies per recordar-te'n!

Desconnecta ha dit...

Jeje... molt bé, de mica en mica.. d'aquí poc ja podràs passar de nivell... com muntar una taula! jejeje....

El veritable repte de l'Ikea és trobar en stock el que busques i tornar sense comprar res més del que tenies previst... Em sembla impossible, jejeje..

Ramon Resident Pis Ikea